بیمه معلم

بیمه معلم
پیوندهای روزانه

مدیر بیمه های خاص بیمه معلم از انعقاد قرارداد بیمه مسدولیت مدیران و آموزگاران مدارس و حوادث دانش‌آموزان خبر داد.
به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه معلم ، ابوالفضل اسفندی ( مدیر بیمه خاص شرکت بیمه معلم ) با بیان این که طبق این قرارداد بیش از نیمی از دانش آموزان و مدیران و آموزگارن کشور تحت پوشش این بیمه نامه قرار می‌گیرند ، گفت : تعهدات شرکت بیمه معلم در این بیمه نامه شامل همه دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی ، همه مدارس شبانه و روزانه ، هنرستان‌ها، مراکز نهضت سوادآموزی، مهدهای کودک، مراکز استعدادهای درخشان، سربازمعلم‌ها ، کارکنان آموزش و پرورش و دانشجویان مراکز تربیت معلم است.
وی گفت : بر این اساس اگر دانش آموزی از تاریخ یکم مهرماه سال 93 تا یکم مهر سال 94 در هر ساعت از شبانه‌روز دچار حادثه منجر به فوت شود ، پنجاه میلیون ریال غرامت به بازماندگانش پرداخت خواهد شد. همچنین برای حوادث منجر به نقص عضو تا سقف یکصد میلیون ریال و برای حوادث منجر به درمان سرپایی یک میلیون ریال در هر حادثه پرداخت می‌شود.
ایشان با اشاره به این که هزینه قابل پرداخت درمان و اعمال جراحی غیر از حادثه ناشی از بیماری مشروط به عمل جراحی پنج میلیون ریال است ، ادامه داد : برای خرید و پیوند کلیه نیز پانزده میلیون ریال هزینه پرداخت می‌شود.
اسفندی همچنان گفت : اگر حوادثی منجر به فوت یک دیه کامل و در حوادث منجر به نقص عضو متناسب با میزان نقص عضو پرداخت خواهد شد.
وی اعلام کرد که حق بیمه این بیمه نامه پنجاه هزار ریال برای هر نفر در سال می باشد.